Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, December 23, 2011

Sale di ARIANI!!


Assalamualaikum..

Petang tadi, yana dengan incik suami telah menyerbu Ariani Seksyen 7 Shah Alam.. hehe.. Semuanya disebabkan SALE besar-besaran yang Ariani buat. Semua tudung di butik Ariani separuh harga je. Dari yang semurah-murahnya hingga semahal-mahal tudung.. Semua separuh harga je.. Wahhh.. Jarang diaorang buat SALE macam ni..






Masa yana dapat tau, telah mengajak incik suami pegi dengan segera sebelum yang cantik2 semua disambar orang. SALE ni 8 hari je tau.. 22hb hingga 29hb je.. Itupun, hari kedua pegi, tudung polka dot baru yang Wardina pakai tu, yg memang yana nak sangat2 tinggal 2 jenis je.. Itu pun yg colour suram2. Yang cantik2 dah habis.. Sedihnyeee.. Esok nak g cari dekat KL atau Bangi pula sampai dapattt!! huhu..




Jom, jom.... Cepattt.. :)


Jeng jeng jeng..




Ini je hasil hampir setengah jam di butik Ariani.. huhu
Pilih punya pilih.. Tapi tetap frust sebab
polka dot tu dah habiss.. 





Semua lubang dah full..
Ermm.. ramai tanya kenapa Ariani..
Ariani kan mahal.. Jangan la beli masa biasa..
Yana suka pegi masa SALE je.. Ariani ni sepanjang
masa SALE.. Yg SALE besar-besaran kadang2 je..
Masa tu la korang nak borong pun.. huhu..

Adik yana pun dah jadi peminat Ariani sejak raya hari tu..
Tudung Ariani sangat selesa dan sejuk dipakai.
Awning dia yana ter-renyuk dalam beg pun still maintain je.



Ok, Selamat shopping!! :)

No comments: