Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, February 6, 2011

Dah Baik Demam!!!


Assalamualaikum...


Pagi ni masa bangun yana rasa fresh sangat.. Eh.. EHH.. yana dah tak demam!!! ALHAMDULILLAH.. Hampir seminggu yana demam tak baik-baik..


Tak pernah demam lama macam ni. Agak teruk pula tu. Badan panas sangat, nak telan makanan pun sakit je rasa, tengah malam mesti tak boleh tido sebab sejukkk macam duduk atas Everest.


Tapi malam tadi tak rasa macam tu dah, pagi ni pun dah ok. Yana dibekalkan dua antibiotik yang paling power tau.. Baru la nak berkesan..huhu.. Tak pernah lagi rasa demam yang macam ni..Tak pernah lagi makan dua antibiotik sekaligus..huhu


Selama demam ni pun, mak yana ajarkan yana beberapa doa yang boleh di amalkan. InsyaAllah boleh membantu mengurangkan sikit rasa demam panas tu.. Antaranya amalkan:


Baca AL-FATIHAH
Baca SELAWAT SYIFA'


Yana bacakan sambil minum air zam-zam.. InsyaAllah.. Kita di suruh berikhtiar juga kan..


Ok lah, dah sembuh macam ni.. Boleh lah kitaorang nak masuk rumah baru esok!!! YEAYYY!!


No comments: