Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Saturday, June 11, 2011

Miki oh miki...


Assalamualaikum..


Seminggu dua ni macam-macam betul kena buat. Tak menang tangan dibuatnya.. Dalam sibuk macam ni, rabbit kesayangan yana si Miki jatuh sakit pula. Dahla kitaorang takde lagi pengalaman menguruskan pet yang sakit. Kalut juga la jadinya.. huhu. Mujur juga encik suami dah balik dari Perlis. Kalau yana sorang panik juga..






Kesian miki, dia kena diarrhea sampai demam.
Itu yang yana selimutkan dia.. Dah tak aktif, makan 
pun tak nak.. Kalau tak, sakan berlari sana sini..
Diarrhea adalah antara peyakit paling bahaya 
untuk rabbit.. Lagi2 untuk yang berumur 6 bulan ke bawah..
Itu yg yana risau sangat sebab miki baru umur sebulan..


Macam mana boleh kena diarrhea pun tak tau la..
Yana jaga makan dia, hanya bg rumput alfafa je..
Jenis premium lagi.. Sayur2 basah memang tak bagi..
Tapi, miki kena diarrhea juga.. adoiyai..








Kesian miki kecik2 dah kena makan macam2 ubat..
Pil chi kit teck aun je yang takde.. huhu
Get well soon ye miki...


 Ok, dah 1.30 am.. Mata dah berat, yana nak tido..
Setelah seminggu tido sorang2, hari ni tak lagi.. huhu.


1 comment:

elidiyana said...

mikiiiiii.............................