Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, June 26, 2011

Home Sweet Home..


Rabbit yana dulu kena curi dengan cage sekali.. Baru sebulan je pakai cage baru tu.. Geram tol.. Rabbit yg baru kitaorang beli sebagai ganti duduk dalam cage yg kecik je.. Tapi cepatnya diaorang dah besar.. Kalau dalam cage kecik tu memang boleh gerak setapak dua je la.. Kecian kat diaorang..


So, yana belikan cage baru yg besar..huhu.. Nak berlari pun boleh.. Tujuan beli yg besar2 gitu, untuk keselesaan dan boleh guna sampai rabbit beranak pinak.. hehe..




Umah baru Miko & Miki.. 
Jangan hilang lagi udah ler yer.. huhu..


2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

wah.senang tak, nk jaga rabbit?

~ L.Y.A.N.A~ said...

senang sgttt.. dahla sgt cute.. hehe.. rabbit bg makan petlet dgn rumput hay je.. kdg2 je bg syur2.. bahan buangan dia pun xberbau..