Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, July 5, 2011



TOLONG JANGAN TANYA SAYA SOALAN ITU LAGI!!!!
SAYA DAH TERLALU LETIH NAK MENJAWAB..
TAU TAK, SETIAP KALI DIAJUKAN SOALAN TU,
HATI YG MASIH TERLUKA BERDARAH KEMBALI!!
YE.. SAYA MENGAKU MEMANG SAYA SENSITIF BILA
BERKAITAN DENGAN PERKARA TU.. 
SEBAB, SAYA SENDIRI TAK ADA JAWAPAN NAK DIBERI..


SEMUA TU TAKDIR UNTUK SAYA..
BELUM REZEKI SAYA DAN SUAMI.. 
SAYA PERCAYA ALLAH LEBIH TAHU APA YG TERBAIK..
SAYA DAN SUAMI REDHA DAN KAMI TAK PERNAH BERPUTUS ASA..
SAYA BAHAGIA WALAU HANYA BERDUA BERSAMA SUAMI..
SAYA BERSYUKUR DIKURNIAKAN SEORANG SUAMI YG TERBAIK..
SAYA BERSYUKUR MEMPUNYAI KELURGA DAN MERTUA YG SANGAT MEMAHAMI..


TERIMA KASIH PADA MEREKA2 YG SANGAT MENGAMBIL BERAT
CUMA, SAYA POHON SUSUNLAH BAHASA
DENGAN BAIK BILA BERTANYA SOALAN SEBEGITU DENGAN INSAN2
SEPERTI SAYA.. CUBA KAMU DI TEMPAT SAYA,
APA AGAKNYA KAMU RASA JIKA DIPERLAKUKAN BEGINI?
SAYA MAAFKAN KAMU, CUMA DARI BERCAKAP PERKARA YG
BOLEH MENYAKITKAN HATI ORANG.. 
LEBIH BAIK KAMU DOAKAN SAYA..





ps: thn ni ramai sedara beranak pinak.. siapla masa raya nt akan dgrla pelbagai soalan, pelbagai perbandingan.. wahai hati, KUATLAH!! KUATLAH!!

No comments: