Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, May 15, 2011

Craving for Pretzels!!


Assalamualaikum..


Take 5 masa lunch time.. Tiba2 rasa nak makan pretzel.. Tiba2 teringat sangat2 dekat pretzel Auntie anne's... Nak sangatttt!!! Tapi... di Kedah ni takde.. Masa zaman USM dulu, asal pegi QB je, mesti yana dengan roomate beli pretzel ni.. Sedapp woo.. Masa di Perak pula, asal pegi Jusco Ipoh.. Wajib beli pretzel ni..



Source: Mr. Google
Nak!!!!!!! Selasa ni cuti kan.. nak ajak encik suami balik penang.. hehe.. 



Source: Mr.Google..

Pretzel chocolate sticks ni fav yana..
Kadang2 merebut dengan encik suami
sebab yana jadi kedekut bila dapat 
pretzel ni.. hehehe..





Source: Mr.Google

Auntie anne's pretzel with cinnamon sugar
ni fav encik suami.. Yana tak minat sangat yang ni..


Kalau tak dapat hari Selasa, boleh beli weekend ni
sebab memang dah plan dengan encik suami nak tengok 
Nur Kasih The Movie di Gurney Plaza.. 
Lupa lak.. dekat Gurney pun ada 
Auntie anne's ni..

No comments: