Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, May 26, 2011

You will be missed :(


Assalamuallaikum..


Pagi ni, masa yana buka langsir.. Yana terkejut bila tengok di luar laman rumah tak ada sangkar rabbit.. Yana panggil encik suami, sbb fikir mungkin dia alihkan.. Encik suami kata tak dan kitaorang keluar tengok, memang betul sangkar dan tiga ekor rabbit yana dah tak de.. Bekas najis pula, kami jumpa di luar pagar rumah.. Rabbit2 yana dah kena curi!!


Nangis terus yana.. Walaupun tu hanyalah binatang, tapi yana dah sayang dan yana dah jaga dengan sangat baik sekali.. Miko yana dah jaga dari baby sampai dah besar sikit.. Diaorang pun manja sangat dengan yana. Kalau nampak yana je, cergas je diaorang.. Yana baru buka pintu rumah pun diaorang dah standby tunggu. Encik suami sampai buat playpan untuk rabbit nak main2.. Sdihnyeeeeeeeeee....


Pada yg curi tu, maaflah.. dunia akhirat yana tak halalkan.. Kalau korang jual, duit tu memang duit haram.. Pelikkan manusia, binatang pun nak dicuri.. Zaman sekarang org dah tak takut makan duit haram!! 


Namun yana redha, dan berharap pumpkin, labu dan miko tak dianiaya dan di jaga dengan baik.. 




Dalam kenangan ~ Pumpkin, labu dan miko.. :(

Paling yana sayang miko sebab dia kecik lg.. Rabbit kecik2 ni
kalau tak di jaga dia susah nak survive.. Semoga mereka
di jaga dengan baik... uwaaaaa.. nak nangis :'(


1 comment:

elidiyana said...

uwaaaaa..................sabaq ja la k.long...kita pn tk sngka bnda nih leh jd...