Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, April 2, 2013

Rayyan & Broccoli..


Assalamualaikum..


Rayyan dan broccoli adalah musuh ketat. Hahaha.. Lama jugala mama nak bagi Rayyan suka mamam broccoli. Tadi lunch masakkan Rayyan sup salmon dengan broccoli, peas, celery, carrot mamam dengan bubur nasi. Tak sempat amik gambar sebab kena berusaha nak bagi Rayyan mamam.


Susah pula dia nak makan sekarang. Mama kena guna pinggan yang kami gunakan dan picit2 je segala sayur,ikan dan nasi guna tangan. Kalau guna mangkuk yang khas untuk Rayyan dan guna sudu memang dia tak nak makan. Bubur nasi pun Rayyan tak nak kisar2 dah. Nak ubah tekstur dah sekarang..


So, dengan kaedah tu habis juga la separuh. Takpela Rayyan janji Rayyan nak makan. Kita cuba lagi lepas ni ye.. Mama akan cuba masak sedap2 supaya selera Rayyan bertambah balik.. Kejap je la food strikes tu ye..


Dah habis makan mama bagi Rayyan ratah2 broccoli. Mau pula dia. Siap bunyi2 lagi. Hehe. Rayyan dan broccoli dah jadi member. Yeayy!! Broccoli bagus tau cayang, Rayyan kena belajar suka broccoli ok :)


Aksi Rayyan bersama broccoli..hehe































- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: