Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, March 20, 2013

Happy Birthday Papa Rayyan :)


Assalamualaikum..


Semalam birthday papa.. Lepas papa balik keje, terus kitaorang ke Sunway Pyramid untuk celebrate birthday papa. Celebrate kami tiga beranak je. Hihi.. Lepas Asar lagi mama dan Rayyan dah siap tunggu papa balik..


Tanya birthday boy nak makan apa, papa request nak makan mediterranean. Memang sesuai la kat Sunway Pyramid yang banyak restoran mediterranean.. Papa pilih restoran Fig & Olive.




Papa makan lamb, mama makan chicken.. Sedappp!! Tapi portion Sikit sangat tak setimpal dengan harga yang agak mahal. Ayam KfC besar lagi kot. Huhu..





For the handsome-est, smartest and best-est husband in the world, no gift could ever compare to a prayer i made of thankfulness and happiness I made to God today. Wishing u a very Happy Birthday Papa!! Mama & Rayyan LOVE U SOOO MUCH!!


Thank yo tokma sebab lahirkan suami yana dan papa Rayyan pada hari ini 30 tahun yang lalu.. Semoga papa dipanjangkan usia, diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki dan sentiasa dalam redha Ilahi. Ameen..






Ya Allah…
Sekiranya suamiku ini adalah pilihan Mu di Arsh.
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk terus bersamanya.
Sekiranya suamiku ini adalah suami yang akan membimbing tanganku dititianMu.
Kurniakanlah aku sifat kasih dan ridha atas segala perbuatannya.
Sekiranya suami ku ini adalah bidadara untuk ku di Jannah Mu.
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan tawaduk akan segala perintahnya.
Sekiranya suami ku ini adalah yang terbaik untukku di Dunia Mu.
Peliharalah tingkah laku serta kata-kataku dari menyakiti perasaannya.
Sekiranya suami ku ini jodoh yang dirahmati oleh Mu.
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi segala keanekaragamnya.

Ya Allah…
Jadikanlah aku isteri yang disenangi suami.
Bukakanlah hatiku untuk menghayati agama Mu.
Bimbinglah aku menjadi isteri Solehah.

Ya Allah Tuhanku…….
Aku hanya ingin menjadi isteri yang dirahmati.
Isteri yang dikasihi.
Isteri yang solehah.
Isteri yang senantiasa dihati
Amin, Ya Rabbi Allamin…….


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: