Followers

Syahir - Emy Anniversary :)

My Lil Pumpkin..

Breastfeeding Milestones..

Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday, November 21, 2010

Doctor Phobia


Assalamualaikum..

Korang takut tak bila jumpa doctor?
Esok yana ada medical check up
di Lam Wah Ee Hospital, Penang..
 (Dah pergi banyak kali pun takut lagi..)

Yana ni ada sindrom takut jumpe doc
Walaupun takde pe yang kritikal pun..

Kadang-kadang demam je atau check pregnancy.. yana takut juga..
Walaupun doc tu sangat la baik pun yana takut.. Adooii..

Kalau kena jumpa doc kes kritikal-kritikal tak tau la macam mana agaknya.. huhu
Korang ada tak cadangan macam mana nak hilangkan takut pada doctor? hehehe..




Nak jumpa Dr.House la baru tak takut.. hehehe..
Suka sangat cite ni.. :)

5 comments:

Miss Aia said...

sometimes jumper doktor ni besh gak..haha

wan.haniza said...

Eee sama la kita. Bila kena buat check-up, mesti berdebar-debar. Tekanan darah normal tiba-tiba naik turun.

Kalau Niza, biasanya Niza redah je. Takut-takun pun belasah je la :)

~ L.Y.A.N.A~ said...

niza> betul2.. sme la emy.. bila nak check tkanan drh tu.. sdaya upaya emy cuba tenangkan fkran.. takut naik..hehehe.. pastu smentara tngu glran tu..aduss..mmg tak sng ddk.. dah hbs jumpa.. legaaa...hehehe

Anonymous said...

hahahaa....

Syira C Gadis KidaL said...

salam,,
saya masa kecik-kecik mmg takut nak jumpa doc
bila dah besarbesar
segan nak jumpa doc
bila dah tua
tak taula mcm mana..heheh..